Honden forum

  Forum » Pinschers en schnauzers, molossers, berg- en sennenhonden » Bert Prigge

Onderwerp

Datum

Johanna Johanna

Bert Prigge

Het verbaast me hem terug te zien op jullie forum. Hierbij staat dat hij alleen fokt volgens de regels van het NRC. Dit verbaasd me gezien we onze teef jammer genoeg bij hem hebben laten dekken door een reu, waarvan achteraf blijkt zonder stamboom zonder HD en ED verklaring en die volgens de advertentie van dit alles in het bezit was. Vervolgens gebruikt hij in de advertentie een kennelnaam waartoe deze reu zeker niet behoort en waarvan achteraf ook blijkt geen kennelnaam in Rusland te zijn. We hebben contact met Rusland gehad. Vervolgens maakt hij ongevraagd gebruik van foto's van andere honden en een HD foto waarvan hij niet in het bezit is. Pas dus op en ga op onderzoek uit voor je met een reu gaat dekken.

30-01-2016 23:01
Ruud Wubbolts Ruud Wubbolts

Re: Bert Prigge

Geachte mevrouw Johanna. Bovenstaand bericht staat rechtstreeks onder mijn kennel terwijl ik hier niets mee van doen heb. Ik vraag u om dit bericht te verwijderen want het is smaad voor mijn naam als fokker. Graag bevestging dat dit verwijderd is. U kunt mij bereiken onder 0653934643

04-02-2016 11:15
Johanna Johanna

Re: Bert Prigge

Vind het raar onder u kennel te staan gezien u pas aangemeld bent vanaf 04-02-2016 om 11 uur 15. Dus ik verweider niets.

05-02-2016 19:16
Johanna Johanna

Re: Bert Prigge

Typfoutje ik verwijder niets.

05-02-2016 19:19
Wil je reageren? Dat kan heel makkelijk. Je hoeft alleen maar even lid te worden het is helemaal gratis en duurt 10 seconden.
Nieuw onderwerp starten