Honden forum

  Forum » Even voorstellen » Goed adres voor ons Hondje gezocht

Onderwerp

Datum

Monique Simons Monique Simons

Goed adres voor ons Hondje gezocht

Ik ben een getrouwde werkende vrouw heb 2 dochters waarvan de jongste nu ook uit huis gaat en daarom ook op deze site ben gegaan omdat wij met een probleem zitten.

Ons Hondje Daisy word in januari 10 jaar en wij moeten haar weg gaan doen, omdat Daisy bij ons geen goed leven meer heeft.

Daisy hebben wij aan onze jongste dochter gegeven toen zij 10 jaar oud werd, Daisy sliep altijd bij haar in bed en was waar zij ook was.
Tot dat onze dochter meer naar school ging en Daisy meer alleen kwam.
Toen onze dochter haar vriend leerde kennen werd het nog minder en omdat hij ook nog eens allergisch is mocht Daisy niet meer op haar kamer slapen en werd beneden neer gelegd, waarom Daisy niet op onze slaapkamer.... omdat ik dat niet wil ik ben daar eerlijk in, en ik slaap daarbij ook nog eens erg licht en word wakker van haar.

Toen Daisy 6 jaar werkt kwam er bij ons een Valkparkiet en daar was ze het niet mee eens, Daisy werd jaloers, ze begon in huis te plassen en begon te huilen en te blaffen.
We werden er knetter gek van.....
Het plassen in huis hadden we genegeerd dus na een tijdje hield ze daarmee op, maar het janken en blaffen niet...
Bij de dierenarts werd gesproken over Verlatingsangst, en dat is verschrikkelijk, Daisy wil gewoon niet meer alleen zijn, s'nachts draagt ze al 4 jaar een jankband, deze geeft geen stroom alleen hoog signaal waardoor zij dus snachts rustig is en ik heb een rustgever in het stopcontact zodat ze lekker de nacht in gaat.

Overdag is Daisy ook alleen van 7:30 uur tot 14:00 uur en dan heeft zij ook deze jankband om want de buren worden er gek van.
Nu gaat onze jongste uit huis en zal zij Daisy niet mee kunnen nemen, ivm allergie van haar vriend.

Ik ga vanaf februari meer werken en zal Daisy 32 uur per week alleen zijn, en dat kan gewoon niet, dat verdient zij niet.
Daisy is een hond die echt 24 uur per dag iemand om haar heen moet hebben s'nachts niet alleen word gelaten, en overdag kan wel even maar niet te lang.

Andere honden is geen probleem voor haar alleen grote honden vind ze niet leuk en gaat ze van weg.
Daisy is een makkelijk hondje en gaat met iedereen mee.....

Ik hoop het liefst dat ik iemand vind gepensioneerd de Daisy 3x per dag uit laat en veel bij haar kan zijn, je hoeft niet met haar bezig te zijn maar ze wil gewoon niet alleen zijn. Dus mensen die werken zal ik haar nooit geven... Daisy moet een leven hebben van mensen om haar heen die haar veel liefde en aandacht kunnen geven.
Daisy is een stressig hondje als je tegen haar mopperd begint ze meteen te bibberen, volgens de dierenarts is dat het ras.
Daisy is gek op spelen, en rennen en wandelen.

21-12-2015 14:45
Wil je reageren? Dat kan heel makkelijk. Je hoeft alleen maar even lid te worden het is helemaal gratis en duurt 10 seconden.
Nieuw onderwerp starten