Honden forum

  Forum » Even voorstellen » Nieuw huisje gezocht voor kruising berner rennen labrad

Onderwerp

Datum

chantal de boer chantal de boer

Nieuw huisje gezocht voor kruising berner rennen labrad

Hallo!

Mijn hond heet Guus en word in November 4 jaar oud. Hij heeft altijd op een boerderij gewoond waar hij zelf naar binnen en buiten kon. Op de boerderij kwamen elke dag wel 50 mensen van jong tot oud. Nu zijn wij verhuisd en veranderd van baan waardoor hij nu heel veel binnen zit, weinig aandacht krijgt en niet zijn vrijheid heeft. Het is een ontzettende lieve hond en doet echt niemand kwaad. Luistert erg goed en kan overal gewoon los lopen. Ik ben eigenlijk uit liefde op zoek naar een nieuwe plek voor hem met vrijheid en liefde. Via welke weg kan ik het beste ervoor zorgen dat ik de juiste plek vind.

16-01-2018 12:50
chantal de boer chantal de boer

Re: Nieuw huisje gezocht voor kruising berner rennen labrad

Kruising berner sennen/ labrador. Auto correctie op telefoon werkt niet mee

16-01-2018 12:51
Angelique pruijssen Angelique pruijssen

Re: Nieuw huisje gezocht voor kruising berner rennen labrad

Hoi Chantal,

Heb je inmiddels al een huis gevonden voor Guus? Anders zou ik graag met je in contact komen.

Groetjes,

Angelique

13-04-2018 18:46
Carolien Carolien

Re: Nieuw huisje gezocht voor kruising berner rennen labrad

Hallo Chantal,
Ik ben voor onze buurman op zoek naar een Berner Sennen of kruising Berner Sennen. Hij heeft altijd Berners gehad en is onlangs zijn hond verloren aan kanker. Hij woont op een boerderij, is bijna altijd thuis en anders neemt hij de hond mee.
Als ik het goed heb zag ik Guus ook ergens anders voorbij komen met de opmerking er bij dat je in de omgeving van Alkmaar zoekt. Wij wonen in de omgeving van Alkmaar.
Hoop snel iets van je te horen!
Groet, Carolien

01-05-2018 09:54
Wil je reageren? Dat kan heel makkelijk. Je hoeft alleen maar even lid te worden het is helemaal gratis en duurt 10 seconden.
Nieuw onderwerp starten