Honden forum

  Forum » Voeding » BARFmenu

Onderwerp

Datum

Pieter Pieter

BARFmenu

Zijn er mensen die ervaring hebben met BARFmenu? <a href="http://www.barfmenu.nl">Website</a>

05-02-2014 16:46
S. Guadix S. Guadix

Re: BARFmenu

Hallo Ik ben net nieuw hier en heb me net voorgesteld. Ik heb een hond die heel erg allergisch was, en toen heb ik allemaal verschillende soorten voer geprobeerd van hypoallergeen tot BARF / rauw vlees, maar niks hielp. Zonde van het geld.

Toe is hij door mijn dierenarts getest met speciale bloedtest de MD Dog Test (die bepaald de incompatibiliteit van jouw hond) en toen bleek dat hij helemaal geen kip, lam, paard, mais, aardappel en rijst, lijnzaad, luzerne, en nog zo veel meer niet mag hebben en ja dat zat in bijna elk voer. Nu kook ik kort zijn eten, vlees van eend, kalkoen en varkensvlees en vis van haring en zalm, met beetje boekweit, olijfolie en af en toe een ei, en sindsdien is hij allergie en jeuk vrij. Geweldig he, we zijn zo blij. Nu moet je dit dieet niet aan jouw hond geven, want jouw hond heeft een andere uitslag.

In Barf zit van alles, en dat mag hij niet allemaal hebben, dus dat is jammer, jammer ook dat Barf niet op maat gemaakt wordt, dus dat je kan aangeven dat ze alles zo samenstellen met wat jouw hond mag hebben. Dat zou heel fijn zijn, nou ja dat komt misschien wel als iedereen er om gaat vragen. Groetjes, Serena

23-11-2016 17:29
Wil je reageren? Dat kan heel makkelijk. Je hoeft alleen maar even lid te worden het is helemaal gratis en duurt 10 seconden.
Nieuw onderwerp starten