Honden forum

  Forum » Blaf plaats » Hond wil andere hond die in huis leeft dood schudden.

Onderwerp

Datum

Evelyn Evelyn

Hond wil andere hond die in huis leeft dood schudden.

Dag iedereen,

U kan onze hondjes vinden in mijn profiel. Wij zitten met een probleem. Ons Gloria wil ons Balou dood schudden. Dit is nu al 3 maanden bezig. Ze zitten dan ook zo lang apart. Dit is niet altijd zo geweest hoor. In begin lagen ze zelfs in een mandje te slapen samen :) We hebben er foto's van, en speelden ook samen (daar hebben we een video van). Ze moet Balou echt niet. Bij andere honden heeft ze dit niet. Alleen Balou moet volgens haar serieus aangepakt worden maar dit leid tot de dood. Balou is nu niet bepaald een hond dat zich iets van sociale regels aantrekt. Ze is volgens haarzelf een eeuwige pup dat mag doen wat ze wil.

Wat waren voor Gloria de triggers?

- Eerst als Loukie Balou op haar plaats zette dan ging balou eens piepen. Wat deed Gloria? Erheen spurten en erover stappen (wij dachten om haar te beschermen maar op een lompe manier)
- even later ging Balou piepen doordat Loukie haar op haar plaats zette en dan ging Gloria haar schudden in de nek
- even later hoefde Balou niet eens te piepen. Ze stormde er gewoon naartoe.

Wij zijn ten einde raad. We gaan ermee naar de hondentherapeut maar ik kan niet wachten. We hebben er al 1tje eens laten komen maar we zijn er niet wijzer van geworden.

Willen jullie ons helpen?
Groetjes

22-05-2017 11:47
Eva Frerichs Eva Frerichs

Re: Hond wil andere hond die in huis leeft dood schudden.

Ik hoop dat jullie inmiddels hulp hebben gevonden bij deze situatie. Ik heb mij zojuist pas aangemeld op dit forum. Mocht je nog steeds hulp nodig hebben, mag je het altijd vragen hoor.

24-07-2017 22:37
Wil je reageren? Dat kan heel makkelijk. Je hoeft alleen maar even lid te worden het is helemaal gratis en duurt 10 seconden.
Nieuw onderwerp starten