Honden forum

  Forum » Blaf plaats » Interesse voor adoptie van de pyren. herdershond Athos

Onderwerp

Datum

Vanwynsberghe Kathleen Vanwynsberghe Kathleen

Interesse voor adoptie van de pyren. herdershond Athos

Via een gedeeld facebook bericht van hondenfokster Marion Klok zag ik dat Athos, een pyreneese herdershond, een nieuw en warme thuis zoekt.
Ik ben geïnteresseerd hiervoor aangezien ik heel veel interesse heb in grote hondenrassen van klasse 9 (herdershonden en veedrijvers)
Graag zou ik via jullie in contact komen met de huidig eigenaars om Athos een tweede kans te bieden.
Ik garandeer jullie dat Athos in een goede, familiale thuis zal terecht komen met ruimte en heel veel aandacht, die elke hond verdient!
Aan verzorging en aandacht zal hij zeker niets te kort komen aangezien ik hondentrimster ben in bijberoep.
Graag zou ik dan ook de situatie waar Athos in zou terecht komen willen bespreken met de huidige eigenaars.
Je krijgt van geadopteerde honden die in een goede omgeving terecht komen, zoveel liefde en vriendschap terug, alsof ze beseffen dat ze opnieuw goed zijn terecht gekomen.

Ik bied Athos deze nieuwe kans, mits overleg met de huidige eigenaars.

Indien referenties van mijn kennissen en vriendenkring nodig, mail ik u graag deze contactgegevens door die u dit alles kunnen bevestigen.

Hopende op een positieve reactie van jullie en hopende op wat geluk voor Athos.

Met vriendelijke groeten

Kathleen Vanwynsberghe
Ommegangstraat 40
9688 Nukerke - Maarkedal
België
Gsm : 00 32 475349346


16-01-2018 20:59
Wil je reageren? Dat kan heel makkelijk. Je hoeft alleen maar even lid te worden het is helemaal gratis en duurt 10 seconden.
Nieuw onderwerp starten