Honden forum

  Forum » Terriërs » Wel of geen Jack russell

Onderwerp

Datum

Sandra Sandra

Wel of geen Jack russell

Hallo,

Mijn naam is Sandra, ik heb een gezin en 2 jonge dochters.
Nu willen we graag een hondje kopen en kijken o.a of een jack russel past bij onze familie.

Heeft iemand ervaring met een jack russes i.c.m. een druk gezin, hoe is deze hond met kinderen, luistert de hond goed?

groetjes sandra

19-03-2014 10:08
Pieter Pieter

Re: Wel of geen Jack russell

Hoi Sandra leuk dat je ons forum gebruikt : http://www.hondenrassen.nl/rassen/jack-russell-terrier/ had je wellicht al gevonden maar geeft ook zeker wat achtergrond... :-)

19-03-2014 11:36
f b f b

Re: Wel of geen Jack russell

hoi sandra
wij hebben in ons gezin een kruising van een jack russel en een dwergpinsher onze hond kan ooit vinnig reageren en niet al te goed omgaan met kleinere kinderen maar wij zijn al wat ouder dus gaat dat allemaal prima en een kenmerk van de jack russel is dat hij heel eigenwijs is dus zal hij niet altijd even goed luisteren maar je kunt ze wel veel leren.

06-04-2014 14:12
Sandra Sandra

Re: Wel of geen Jack russell

Hallo FB,

Dank voor jullie advies!
We zijn er nog niet helemaal uit,, als we de adviezen volgen dan is het 50/50:-)
We denken nog steeds dat een terrier het beste bij ons past, waarschijnlijk gaat het dus toch een Jack worden.

groetjes sandra

07-04-2014 14:49
Jeffrey Kroonenberg Jeffrey Kroonenberg

Re: Wel of geen Jack russell

Hallo Sandra,
Ik zelf kom net om de hoek kijken kwa honden.
Mijn moeder zit al aantal jaar in het vak.
Bij mij weten, zijn het best wel drukke honden.
Ik zou zo ie zo geen honden allen laten met kinderen.
Om dat kinderen geen verstand van honden hebben.
Dus kan de hond ook gaan bijten na een Antal signalen!

16-04-2014 20:40
Wil Ma Wil Ma

Re: Wel of geen Jack russell

Hallo,

Heb zelf jaren Jacks gehad en ze zijn heel eigenwijs, hebben veel energie en kunnen snel verveeld zijn ( gaan slopen )

Mocht je toch voor een Jack gaan, kies dan voor een goede fokker want het ras kent best wel zwakke plekken.

Veel succes met jullie beslissing.

Groetjes

15-04-2020 12:57
Wil je reageren? Dat kan heel makkelijk. Je hoeft alleen maar even lid te worden het is helemaal gratis en duurt 10 seconden.
Nieuw onderwerp starten