Honden forum

  Forum » Even voorstellen » Even voorstellen

Onderwerp

Datum

Administrator Administrator

Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Niels Heijligers. Ik ben de beheerder van deze website. Ik hoop dat we deze website de grootste community in Nederland kunnen maken.
Dit is verder een testbericht!

Gr. Niels

31-08-2011 10:30
Hadewich van Wessem Hadewich van Wessem

Re: Even voorstellen

Ik ben fokster van Engelse Cocker Spaniels sinds 1955 en
auteur van boeken over de Engelse Cocker Spaniel, de Welsh Springer Spaniel en de Engelse Springer Spaniel.

07-09-2011 13:47
S. Korthout-Rochat S. Korthout-Rochat

Re: Even voorstellen

Hallo, mijn naam is Stefanie, ik heb al 20 jaar grote honden,
en sinds het jaar 2000 Tsjechoslowaakse Wolfhonden.
Sinds 2002 ben ik officeel fokster van de TsW.
Een ras ontstaan rond 1950 uit een Duitse Herder x Wolvin en officeel erkend door de FCI in 1992

21-09-2011 16:56
Janett Vis Janett Vis

Re: Even voorstellen

Ik ben Janett, woonachtig in Friesland en in het trotse bezit van Laekense herders. Onder de kennelnaam Joli de FeJa fok ik zo nu en dan een nestje pups.
Activiteiten met de honden o.a.: wandelen, fietsen, gehoorzaamheidstraining, speuren en shows.
Meer informatie kunt u vinden op mijn website www.laekenseherderjolidefeja.nl

12-10-2011 10:28
W.P.v.d.Rijk v. leeuwen W.P.v.d.Rijk v. leeuwen

Re: Even voorstellen

Hallo ,mijn naam is Wil v.d.Rijk v. Leeuwen ,ik fok sinds 1985 Maltezers
Ik ben begonnen met een maltezertje te showen en sindsdien ben ik besmet met het showvisus ,vind het nog steeds erg leuk om te doen ,en zo af en toe een nestje te fokken onder de naam Maltezers v.Voornes Home mijn website
www.maltezers-van-voornes-home.nl

15-10-2011 15:17
Bea Baard Bea Baard

Re: Even voorstellen

Hallo allemaal, ik ben Bea Baard en als meer dan 20 jaar de trotse eigenaar van Maltezerkennel The Dinky Diamonds, een kleine showkennel met af en toe een nestje prachtige pups uit uitmuntende ouders, die opgroeien in de huiskamer waar ze net als mijn andere Maltezers met zorg en liefde worden omringd.
Neem eens een kijkje op de website voor meer informatie en prachtige foto's.
www.maltezerkennnel.nl

20-10-2011 21:24
Bea Baard Bea Baard

Re: Even voorstellen

www.maltezerkennel.nl

20-10-2011 21:31
Wil je reageren? Dat kan heel makkelijk. Je hoeft alleen maar even lid te worden het is helemaal gratis en duurt 10 seconden.
Nieuw onderwerp starten