Honden forum

  Forum » Even voorstellen » Even voorstellen

Onderwerp

Datum

Gradie Gradie

Even voorstellen

Hallo allen,

Ik ben Gradie. Ik woon op de Veluwe. Ik heb twee kids van 12 en 14. Een schat van een man en werk als wakende nachtdienst in een verzorgingshuis.

Ons vee:

We hebben een konijn, een gerbil en twee honden.

In december hebben wij een dwergschauzer in moeten laten slapen van bijna 16 jaar en inmiddels is er in januari weer een raszuivere pup bij gekomen. Die is nu bijna 6 maanden.

Daarnaast hebben we vorig weekend een kruising middenslag schnauzer met een terrier opgehaald uit het asiel. Althans dat dachten wij. Ik werd na het plaatsen van wat foto's en verhalen hierover benaderd op FB dat ik een rasechte patterdale terrier zou hebben gekocht van om en nabij de twee jaar.
Deze mevrouw wist waar de hond vandaan kwam en kende de fokker die ze ook gebruikte voor de jacht op vossen en zwijnen.
Deze mevrouw bleek het half zusje van onze hond te hebben.

Toen wij de site van dit ras door lazen schrokken we ons een hoedje en dachten, huh, als ik dit eerst gelezen had dan had ik die hond niet opgehaald maar gelukkig voor Midas wisten we dit niet.
Midas is een grote schat van een hond. Speels, corrigeerbaar, rustig, enthousiast en ontzettend lief voor onze pup.

Dit is niet gelijk wat je verwacht van dit ras:-)

Donar is de naam van ons schauzerpup en dat is een echte dondersteen...

Vragen stel ze gerust...

24-05-2014 15:00
Mieke Verhagen Mieke Verhagen

Re: Even voorstellen

Hallo Ik ben Mieke verhagen,heb sinds enkel dagen een mooie hond geadopteerd,we denken dat hij goldenretriever is hij is heel slim,en begrijpt heel veel.We wonen dus in Hongarije daar zijn ze niet alle zo lief voor dieren,hij doet zo goed zijn best heeft op twee dagen al veel heeft geleerd.We hebben drie poesen daar is hij nou al mee bevriend even kijken hoe het verder onwikkeld zie het wel positief. Binnenkort horen jullie nog van me. Groet Mieke.

09-06-2014 23:42
Wil je reageren? Dat kan heel makkelijk. Je hoeft alleen maar even lid te worden het is helemaal gratis en duurt 10 seconden.
Nieuw onderwerp starten