Honden forum

  Forum » Even voorstellen » Hallo allemaal

Onderwerp

Datum

Peter Vermeule Peter Vermeule

Hallo allemaal

Ik ben Angelique Vermeule,ben 26 jaar en kom uit Rotterdam. Ik onderhoud deze account hier voor mijn ouders Peter (54 jaar) en Irma (58 jaar). Aangezien dat mijn ouders geen helden zijn met computers onderhoud ik het maar. Mijn vader wou dolgraag onze chihuahua/Tibetaanse/Japanse spaniel mix laten zien op de website,zijn naam is Sydney en is geboren op 12-05-2014. Hij heeft hele erge puppystreken,van bijten in je hand tot snachts je wakker houden (meneer wilt alleen slapen op bed,bij mijn ouders,vinden we niet erg,maar we moeten hem wel eerst moe spelen anders houd die mijn ouders wakker haha). Als hij 6 maanden is laten we hem castreren,want hij kan nu al niet stoppen met rijen tegen je been,we straffen hem telkens door hem op zijn kont te zetten in zijn mandje,maar na een uur is het weer raak haha

We hebben al meer ervaring met honden,we hebben er een heleboel gehad. Onze vorige hond is afgelopen mei overleden op 12 jarige leeftijd,zij heette Sandy,en ze had de ras Zweedse Vällhund (kortbenige herdershond). Naast Sydney hebben we nog een cavia en 2 parkieten,Sydney vind het geweldig om ze te zien,Sydney wil spelen met de cavia maar dat kan helaas niet.

Als jullie vragen hebben horen we het wel

15-08-2014 09:48
Wil je reageren? Dat kan heel makkelijk. Je hoeft alleen maar even lid te worden het is helemaal gratis en duurt 10 seconden.
Nieuw onderwerp starten