Honden forum

  Forum » Even voorstellen » Engelse cocker van 5 maanden zoekt nieuwe thuis

Onderwerp

Datum

Pletinckx olinka Pletinckx olinka

Engelse cocker van 5 maanden zoekt nieuwe thuis

Hallo,
Ik heb een hondje genaamd Pistache. Is een lichtbruine engelse cocker. Ik wou heel graag een hondje omdat ik opgegroeid ben met huisdieren. Alleen mijn man is niet zo voor dieren... zelf heb ik ook nog 2 dochters (eentje van 8 maand en eentje van 2j en half). Ik dacht hem te kunnen overtuigen en dit leek eerst ook het geval, maat nu maken we steeds meer ruzie om de hond en zie ik ook dat hij totaal geen liefde krijgt van hem. De hond springt ook vaak op de oudste dochter waardoor ze dan weent! Ik vind dit zo erg dat mijn hondje voor zoveel irritaties in huis zorgt! Maar ik wil ook dat hij opgroeid in gezin waar hij volledig welkom is! Het doet mij echt veel pijn dat hij niet de liefde krijgt die hij verdient! Ben je geïteresseerd in mijn hondje laat het mij dan asap weten!

15-10-2017 10:45
Zofia Stasio Zofia Stasio

Re: Engelse cocker van 5 maanden zoekt nieuwe thuis

Hallo, ik heb net u advertentie gelezen en had een paar vragen. Misschien kunnen we contact opnemen zodat u me meer informatie kan geven over u hondje.
Met vriendelijke Groet Zofia

15-10-2017 11:22
Pletinckx olinka Pletinckx olinka

Re: Engelse cocker van 5 maanden zoekt nieuwe thuis

hallo, u kan mij een mail versturen met je vragen olinka_pletinckx@hotmail.com of je kan mij ook terugvinden op whatsapp indien je dit hebt. mvg olinka

15-10-2017 15:04
Zofia Stasio Zofia Stasio

Re: Engelse cocker van 5 maanden zoekt nieuwe thuis

Dankjewel, ik heb u een mail gestuurd
Mvg Zofia

16-10-2017 08:43
Wil je reageren? Dat kan heel makkelijk. Je hoeft alleen maar even lid te worden het is helemaal gratis en duurt 10 seconden.
Nieuw onderwerp starten