Honden forum

  Forum » Blaf plaats » gratis hond """ SLECHT" ??!*

Onderwerp

Datum

Bianca Bianca

gratis hond """ SLECHT" ??!*

Zag staan op de site. Dat gratis hond niet goed zou zijn ??!

Nou om eerlijk te zijn ben ik het daar niet 100% mee eens ( mijn situatie bv )
Ik ben een alleenstaande moeder met een uwv uitkering elke dag thuis en ga elke dag naast de normale wandelingen naar het bos .
Ik heb een shi/maltezer kruising van 6 lindsay die goed met elke hond overweg kan.

MAAR ( en volgende info is waarom ik reageer) ik sta onder bewind en mag echt GEEN GELD VRAGEN VOOR EEN 2 DE HOND aan mijn bewindvoerder.

En zoek een KLEIN HONDJE (geld voor speeltjes eten en dierenarts is er 100% ( en heb een super moeder die lindsay vaker verwend en de huisdier verzekering nu voor haar betaald en dit ZEKER
Ook voor een volgend hondje wil doen .

Dus zoek een klein GRATIS hondje dat alle aandacht en liefde krijgt en NOOIT NIKS TE KORT KOMT.


05-05-2017 02:27
Evelyn Evelyn

Re: gratis hond """ SLECHT" ??!*

Wij zouden nooit een gratis hondje nemen. Niet alle honden die gratis weggegeven worden zijn slecht. Het leven is niet zwart wit volgens mij. Maar je gaat wel goed moeten zoeken. Ga op verschillende plaatsen eens kijken. Je hart tegenspreken kan je zeker best niet doen maar zolang je hart ook maar wil zoeken naar een goed hondje. Wat voor ras zoek je?

22-05-2017 11:51
Wil je reageren? Dat kan heel makkelijk. Je hoeft alleen maar even lid te worden het is helemaal gratis en duurt 10 seconden.
Nieuw onderwerp starten