Honden forum

  Forum » Blaf plaats » Simba zoekt nieuw baasje

Onderwerp

Datum

J.A. Sanders J.A. Sanders

Simba zoekt nieuw baasje

Ben op zoek naar een nieuw baasje voor mijn hond Simba.
Kortharige bruine Labrador. Geboren mei 2011.
In huis gehaald voor mijn autistische zoon, maar deze woont nu elders en kan geen huisdier hebben.
Ik woon zelf alleen en ben eigenlijk nooit thuis, en dat vind ik zielig voor deze hond.
Hij is erg lief en makkelijk in omgang . Kleine kinderen geen probleem. Luistert goed en is nog best speels en actief.
Heeft geen gebreken. Alleen een keer per jaar last van zijn oren. Paar dagen druppelen en het is over.

09-12-2017 11:45
Frederike  van Mierlo Frederike van Mierlo

Re: Simba zoekt nieuw baasje

Goedemiddag,
Wij werden nieuwsgierig toen we uw bericht lazen. Kunt u ons iets meer vertellen?

Met vriendelijke groet,
Frederike van Mierlo
Tel 06-24529036

09-12-2017 13:41
Frederike  van Mierlo Frederike van Mierlo

Re: Simba zoekt nieuw baasje

We zijn serieus geïnteresseerd om Simba een nieuw thuis te geven, maar praten daar liever met u over via de telefoon.
Met vriendelijke groet, Frederike

09-12-2017 17:29
J.A. Sanders J.A. Sanders

Re: Simba zoekt nieuw baasje


Simba is gecastreerd, heeft een microchip, en is precies op gewicht. Paspoort is aanwezig.

Simba is een erg makkelijke hond die graag speelt met een stok of bal en met andere honden.
Hij luistert goed, behalve als er andere honden zijn dan wil hij er op af om mee te spelen.
Heeft totaal geen last van harde geluiden zoals vuurwerk. Hij komt zelfs bij me zitten als ik met de zaagmachine of slijptol bezig ben.

Hij eet gewoon brokken die ik bij de Sligro haal, daarnaast wat kleine hondenkoekjes als beloning, en af en toe een dental stick.

Ik wil niet dat mijn hond in een asiel terecht komt waardoor ik geen zicht heb op waar hij
terecht komt of zelfs na een jaar een spuitje krijgt. Daar ben ik hem te dierbaar voor.
Ik doe hem weg omdat ik hem niet de aandacht kan geven die hij verdient.
Als u geen handelaar bent mag u me bellen op 06-50512806.

09-12-2017 17:40
J.A. Sanders J.A. Sanders

Re: Simba zoekt nieuw baasje

Simba heeft ondertussen een nieuw onderkomen gekregen bij Frederike.

Ik hoop dat Simba het naar zijn zin heeft cq zal krijgen.

Ik heb het er wel moeilijk mee, maar weet ook dat Simba goed terecht is gekomen.

Dank iedereen voor zijn reactie.

Groeten Ad Sanders

10-12-2017 16:36
Wil je reageren? Dat kan heel makkelijk. Je hoeft alleen maar even lid te worden het is helemaal gratis en duurt 10 seconden.
Nieuw onderwerp starten